عمومی

اخباری

عمومی

اخباری

۳ مطلب در شهریور ۱۳۹۹ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

پلمپ دفاتر

دفاتر پلمپ

دفاتر پلمپ | هزینه دفاتر پلمپ | پلمپ دفاتر | ثبت بینش | مشاوره تخصصی

دفاتر پلمپ

الزام وجود دفاتر پلمپ طبق ماده 6 قانون تجارت برای تمامی اشخاص حقیقی و حقوقی پس از ثبت شرکت برای اظهار هزینه ها و درآمدهای خود وجود دارد.

ثبت بینش در این مقاله به پیگیری پلمپ دفاتر و همچنین هزینه دفاتر پلمپ قانونی خواهد پرداخت.
روند آن به این صورت است که نخست همه صفحات شماره‌گذاری می‌شود.

پس از آن شماره ثبت شرکت در آن وارد شده و مهر اداره ثبت شرکت‌ها در آن درج می گردد. بنابراین امکان هیچ‌گونه جابجایی و تغییر اطلاعات در آن وجود نخواهد داشت.

این دفاتر در پایان هر سال مالی باید به اداره مالیات تسلیم نماید. حتی اگر آن دفتر خالی و سفید باشد و فعالیتی در آن درج نشده باشد.

دفتر روزنامه و دفتر کل چیست ؟

همانطور که ذکر شد این دفترها بشکل دفتر کل و روزنامه هستند.

دفتر روزنامه، دفتری جهت وارد کردن ریز هزینه ها و سود و زیان بشکل روزانه است .

دفتر کل ، دفتری می باشد که درون آن ریز هزینه ها ی دفتر روزنامه بصورت هفتگی درج می گردد.

قابل ذکر است دفاتر قانونی مورد تایید سازمان امور مالیاتی، دفاتری می باشند که بر اساس

مقررات مفاد ۱۱و ۱۲ قانون تجارت تصویب شده در تاریخ ۱۳۱۱ در اداره ثبت اسناد و دفتر

مشاغل از سوی ادارات امور اقتصادی و دارایی پلمپ شود.

اخذ دفاتر پلمپ

هر سال؛ می بایست سال قبل از آن و پیش از آغاز سال مالی جدید ؛ به دریافت آن مبادرت ورزید.

بطور مثال برای دریافت دفاتر پلمپ شده سال 97 تا پایان اسفند سال 96 باید اقدام کرد. مگر آنکه همه صفحات آن؛ قبل از پایان سال مالی تمام شود. در این حالت میتوانند جدید دریافت کرد.

پلمپ دفاتر

جهت پیگیری می بایست به پایگاه اینترنتی اداره ثبت شرکت ها به آدرس http://irsherkat.ssaa.ir ( قسمت پیگیری دفاتر پلمپ ) مراجعه نمایید.

سپس مراحل اینترنتی آنرا طی کنید.

دلایل رد شدن دفاتر پلمپ

  • چنانچه از دفاتر سال های قبل استفاده شود .
  • از دلایل آن، وارد کردن اطلاعات غیرواقعی است.
  • چانچه فعالیت های مربوط به شعب یا شعبه های شرکت ثبت نگردد، رد پلمپ صورت میگیرد.
  • زمانیکه صفحات بیش از حد سفید گذاشته شوند و نیز سفید ماندن همه صفحات بمنظور سو استفاده
  • ثبت کردن یک یا چند فعالیت
  • تراشیدن، پاک یا محو کردن و یا مخدوش کردن مندرجات
  • چنانچه دفاتر از پلمپ خارج شده و فاقد یک یا چند برگ باشد.

مدارک مورد نیاز اخذ دفاتر پلمپ :

  • تصویر تمامی شناسنامه و کارت ملی برابر اصل در “دفترخانه اسناد رسمی یا توسط وکیل قانونی شرکت” همگی اعضای موسسه
  • اسکن روزنامه رسمی تاسیس
  • اسکن روزنامه رسمی که درآن آخرین تغییرات درج شده باشد
  • مهر شرکت

پاسخگویــی به سـوالات و رفــع مشــکلات ثبتــی و حقوقـی فقط با یک تمـــاس

تمــــاس با مـــــا

دفاتر پلمپ | هزینه دفاتر پلمپ | پلمپ دفاتر | ثبت بینش | مشاوره تخصصی

هزینه دفاتر پلمپ :

هزینه های آن را میتوان بصورت اینترنتی و از طریق سامانه ثبت شرکت ها پرداخت نمود .

در گام نخست پرداخت هزینه دفاتر پلمپ قانونی ، وجه مربوط به  ارسال مدارک به اداره ثبت شرکت ها از طریق پست است.

سپس به پرداخت هزینه مربوط به خود دفترها و هزینه ارسال آن برای متقاضیان ، اقدام می کنید .

پیش از هر اقدامی جهت پیگیری دفاتر پلمپ با ما تماس بگیرید .

ثبت بینش با دارا بودن کادر مشاوره متخصص ، با سابقه و زبده خود

در خصوص هر گونه مسائل حقوقی و ثبتی از قبیل :

دریافت کد اقتصادی و کارت بازرگانی ، ثبت شرکت و سایر خدمات

آماده خدمتگذاری به شما متقاضیان گرامی می باشد.

راه هــــای ارتبــاطـــی مــــا

دفاتر پلمپ | هزینه دفاتر پلمپ | پیگیری دفاتر پلمپ | ثبت بینش | مشاوره تخصصی

  • اتن نتا
  • ۰
  • ۰

دریافت کد اقتصادی

کد اقتصادی

کد اقتصادی | پیگیری کد اقتصادی | دریافت کد اقتصادی | ثبت بینش | مشاوره رایگان

کد اقتصادی

دریافت کد اقتصادی یکی از مهمترین وظایف تجار، شرکت ها و موسسات است. مطابق قانون تجارت تمامی شرکت ها تا دو ماه پس از ثبت شرکت موظف به اخذ کد اقتصادی و انجام امور مالیاتی مربوطه می باشند. پیگیری دریافت این کد دارای اهمیت زیادی می باشد و جهت اموری همچون گرفتن کارت بازرگانی ، گواهی ارزش افزوده ، شرکت نمودن در مناقصه و مزایده ها ، عقد کردن هر گونه قرارداد تجاری با اشخاص حقیقی یا حقوقی ، ارائه اظهارنامه های مالیاتی و ارزش افزوده ضروری می باشد.

دریافت کد اقتصادی

کد اقتصادی | پیگیری کد اقتصادی | دریافت کد اقتصادی | ثبت بینش | مشاوره رایگان

الف. افراد مکلف به دریافت شماره اقتصادی

افراد حقوقی که به ساخت و پخش کالا ، مونتاژ و همچنین به کارهای خدماتی مشغول هستند.
افراد حقیقی که به ساخت و پخش کالا، مونتاژ و نیز کارهای خدماتی اشتغال دارند و دارای جواز کسب‌ وکار از مراجع مربوطه یا دارای محلی برای فعالیت تجاری می باشند.

ب. افراد غیر مکلف به دریافت شماره اقتصادی

  • مسجدها و هییت های مذهبی.
  • افراد حقیقی که به فعالیت های هنری آهنگسازی و فیلمسازی و فعالیت‌های مرتبط ،
  • طراحی، خطاطی ، نقاشی ،
  • ترجمه‌ کتب ، گرافیک ، ویراستاری ، و نویسندگی مشغول می باشند.
  • افراد حقیقی که به فعالیت پیمانکاری اشتغال دارند و شرایط ذکر شده در بند ۲ الف طبق دستورالعمل را ندارند. (  مشروط براینکه میزان عهد یا مبلغ دریافتی همه تعهدهای آنها در یک‌ سال شمسی از مبلغ ۵۰ میلیون ریال بیشتر نباشد. )

پیگیری کد اقتصادی

در این بخش مدارک و مراحل لازم جهت اخذ شماره اقتصادی  را عنوان می داریم .

ولیکن به علت آنکه مراحل و مراتب ثبت کد اقتصادی زیاد است و معمولا افراد در زمینه پیگیری کد اقتصادی دچار مشکل شده ویا سوالاتی برای آن ها بوجود می آید، کارشناسان و مشاوران ثبت بینش نیز آماده پاسخگویی به شما متقاضیان گرامی خواهند بود.

پیگیری نمودن و اخذ کد اقتصادی در سریع ترین زمان ممکن

02146042483

کد اقتصادی | پیگیری کد اقتصادی | دریافت کد اقتصادی | ثبت بینش | مشاوره رایگان

مراحل اخذ نمودن کد اقتصادی فعلی

  • ابتدا دریافت دفترچه از واحد اطلاعات و خدمات اداره ی دارایی و تکمیل دقیق و کامل آن
  • دریافت فرم های مربوطه از واحد ثبت و شناسایی ادره ی دارایی و تکمیل دقیق و صحیح آنها
  • کپی از شناسنامه و کارت ملی کلیه ی اعضای هیئت مدیره
  • کپی از آگهی تاسیس شرکت ثبت شده و تغییرات ثبتی آن در روزنامه (در دو نسخه)
  • کپی از اساسنامه شرکت ثبت شده
  • کپی از اظهارنامه ی شرکت مورد نظر
  • کپی از آگهی منتشر شده شرکت در روزنامه ی رسمی و تغییرات آن
  • کپی از سند مالکیت محل تاسیس قانونی شرکت که در روزنامه ی آگهی شده و یا کپی از قرارداد اجاره ی مورد تایید واحد مالیاتی محل قرارگیری ملک
  • نامه از شروع یا عدم شروع به فعالیت شرکت و کپی از این نامه پس از ثبت در دبیرخانه اسناد رسمی
  • به اداره ی دارایی باید مالیات حق تمبر پرداخت شود .
  • دیگر مدارک مورد نیاز که سازمان مالیاتی درخواست نماید .

در خصوص سایر موارد ثبتی و حقوقی از جمله دفاتر پلمپ ، ثبت برند ، اخذ کارت بازرگانی  با کارشناسان ثبت بینش تماس حاصل نمایید.

 

مراحل اخذ نمودن کد اقتصادی جدید

  1. ورود به پایگاه اینترنتی http://www.tax.gov.ir
  2. انتخاب گزینه ی ثبت نام الکترونیکی شماره اقتصادی
  3. انتخاب  گزینه ی سامانه ی پیش ثبت نام دریافت کد اقتصادی
  4. ورود اطلاعات اولیه و ذخیره آنها
  5. ثبت نام و درج نمودن دقیق نشانی و کد پستی ( پس از این مرحله ، چند روز بعد ، پاکتی حاوی اطلاعات مربوط به نام کاربری و رمز ورود توسط سازمان مالیاتی دریافت خواهید نمود )
  6. تکرار مراحل ۱ و ۲
  7. حال می بایست بر روی ثبت نام شماره اقتصادی کلیک کنید و بر اساس اسناد قانونی و ثبتی اطلاعات مورد لزوم تکمیل شده و ذخیره گردد .
  8.  در این مرحله در صورت آنکه مشکل وجود نداشته باشد ، کد اقتصادی جدید صادرمی گردد .
  9. جهت پیگیری کد اقتصادی ثبت شده ، هر چند روز یکبار:
  10. مراحل ۱ و ۲ را تکرار نموده
  11. انتخاب گزینه ی ( پیگیری سریع وضعیت ثبت نام کد اقتصادی )
  12. نام کاربری و رمز خود را وارد کرده و از آخرین وضعیت کد اقتصادی مطلع می گردید
  13. در صورت اعلام مشکل توسط سامانه ، می توان آن را رفع نمود.

کد اقتصادی | پیگیری کد اقتصادی | دریافت کد اقتصادی | ثبت بینش | مشاوره رایگان

ارتباط با ما

  • اتن نتا
  • ۰
  • ۰

کارت بازرگانی

کارت بازرگانی | مدارک کارت بازرگانی | هزینه کارت بازرگانی

کارت بازرگانی | مدارک کارت بازرگانی | هزینه کارت بازرگانی | ثبت بینش

اخذ کارت بازرگانی

امروزه برای یک فعال اقتصادی ، صدور و تمدید این کارت فرایند پیچیده و سختی محسوب نمی شود. با استفاده از مدارک معمول که همه بنگاه های اقتصادی به جهت امور جاری خود داشته باشند می توانند کارت را دریافت نمایند .

کارت بازرگانی

کارت بازرگانی مجوزی می باشد که اشخاص حقیقی و حقوقی دارنده ی آن، می توانند اقدام به بازرگانی در عرصه واردات و صادرات کالا نمایند . در ثبت سفارش و ترخیص محصولات تا واردات از منطقه های آزاد، حق العمل کاری در گمرک و صادر کردن کالاهای مجاز تنها برای بازرگانانی مجاز است که کارت بازرگانی داشته باشند . هزینه کارت بازرگانی نیز با توجه به تعداد و نوع کالاهای شما متفاوت می باشد .

کارت بازرگانی | مدارک کارت بازرگانی | هزینه کارت بازرگانی

اخذ کارت بازرگانی برای ثبت برند و علامتهای تجاری لاتین

تمــــاس بــا مــــا

موارد استفاده کارت بازرگانی

  •  ثبت نمودن سفارش و ترخیص کالا.
  •  انجام دادن امور حق العمل کاری در گمرک.
  •  صادرات محصولات مجاز.
  •  ثبت برند و علامتهای تجاری لاتین

مزایا

  •  نظم دادن به فضای اقتصادی.
  •  طبقه بندی فعالان اقتصادی از نظر نوع فعالیت اقتصادی از طریق کارت.
  • کارت بازرگانی موجب اعتبار بین المللی فعالان اقتصادی می شود. هم چون شناسنامه ای برای اعضای اتاق های بازرگانی برای معرفی خود به شرکای داخلی وخارجی است و زبانی شناخته شده است.
  • تسهیل کسب و کار میان فعالان اقتصادی.
  • بهره مندی از یارانه صادرات
  •  ایجاد ارتباطات سازنده میان فعالان اقتصادی در سطح داخلی و بین المللی.
  • کلید ورود به باشگاه جهانی بازرگانی است.

مدارک کارت بازرگانی

مدارک کارت بازرگانی جهت صدور دو نوع شخصی و شرکتی به صورت زیر می باشد:

مدارک مورد نیاز جهت کارت بازرگانی شرکتی

1. کپی برابر با اصل پشت و رو کارت ملی و شناسنامه مدیرعامل که باید حق امضا شرکت را هم دارا باشد.
2.کپی برابر با اصل پشت و رو کارت پایان خدمت مدیرعامل
3. 1قطعه عکس 4در 6 مدیرعامل
4.کپی برابر با اصل مدارک تحصیلی حداقل دیپلم(در صورت نداشتن مدرک تحصیلی ، یک شخص که دارای کارت بازرگانی می باشد می بایست معرف شما شود)
5.گواهی عدم سو پیشینه مدیرعامل
6.کپی مدارک ثبت شرکت و روزنامه رسمی تاسیس و تغییرات شرکت و در موضوع شرکت حتما آیتم واردات و صادرات باید قید شده باشد.
7.سرمایه ثبتی شرکت حتما بالای 500 هزار تومان باشد.
8.پیش ثبت نام کد اقتصادی جدید
9.کد اقتصادی 16 رقمی
10.پلمپ دفاتر شرکتی از اداره ثبت شرکت ها
11.پیش ثبت نام ارزش افزوده
12.گواهی تاییدیه مالیاتی
13.گواهی پلمپ بازرگانی به ثبت رسیده در اداره ثبت شرکت ها
14.اجاره نامه هولوگرام دار بنام شرکت به نمایندگی مدیرعامل
15.تاییدیه حساب جاری بنام شرکت که حداقل یکسال از آن گذشته باشد و در صورت نبود

دو مورد از موارد ذیل مورد تایید می باشد:

– مبلغ 20 میلیون تومان تا زمان دریافت کارت در حساب جاری که شرکت متقاضی افتتاح کرده بلوکه شود که این آیتم بصورت ثابت می باشد و یکی از موارد ذیل را نیز باید دارا باشد:
–یک سند مالکیت بنام شخص متقاضی که هر شش دانگ بنام شرکت متقاضی باشد یا یکی از اعضا هیئت مدیره
–گردش حساب جاری شرکت متقاضی باشد یا یکی از اعضا هیئت مدیره حداقل 200میلیون تومان در یک سال اخیر باشد.

مدارک مورد نیاز جهت کارت بازرگانی شخصی

1. کپی برابر با اصل پشت و رو کارت ملی و شناسنامه
2.کپی برابر با اصل پشت و رو کارت پایان خدمت
3. 1 قطعه عکس 4در 6
4.کپی برابر با اصل مدارک تحصیلی حداقل دیپلم ( در صورت نداشتن مدرک تحصیلی ، یک شخص که دارای کارت بازرگانی می باشد می بایست معرف شما شود )
5.گواهی عدم سو پیشینه
6.پیش ثبت نام کد اقتصادی جدید
7.پیش ثبت نام ارزش افزوده
8.پلمپ دفاتر شخصی در اداره ثبت شرکت ها
9.گواهی پلمپ بازرگانی به ثبت رسیده در اداره ثبت شرکت ها
10.گواهی تاییدیه مالیاتی
11.اجاره نامه هولوگرام یا سند مالکیت بنام شخص متقاضی به آدرس معرفی شده جهت اخذ کارت بازرگانی
12.تاییدیه حساب جاری بنام شخص که حداقل یکسال از آن گذشته باشد و در صورت نبود

دو مورد از موارد ذیل مورد تایید می باشد:

– مبلغ 30 میلیون تومان تا زمان دریافت کارت در حساب جاری که شخص متقاضی افتتاح کرده بلوکه شود که این آیتم بصورت ثابت می باشد و یکی از موارد ذیل را نیز باید دارا باشد:
–یک سند مالکیت بنام شخص متقاضی که هر شش دانگ بنام خود شخص باشد و آدرس معرفی شده بابت کارت باید به همان آدرس باشد.
–گردش حساب جاری شخص متقاضی حداقل 200میلیون تومان در یک سال اخیر باشد.

مشاوره تخصصی بازرگانی و پاسخگویی به سوالاتی از این قبیل:
نحوه انتخاب رشته فعالیت در کارت و تکمیل فرم های مربوطه، شرایط و ضوابط صدور کارت، واگذاری کارت به دیگران، موارد ابطال، عوارض و مالیات، ثبت درج فعالیت و…

هزینه کارت بازرگانی

هزینه کارت بازرگانی ، همانطور که در ابتدای این مطلب ذکر شد، بر اساس نوع و تعداد کالاها و یا محصولات متغییر است. در صورت هر گونه مشکل و یا سوال در خصوص هزینه، اخذ کد اقتصادی ، دفاتر پلمپ و غیره با مشاوران حقوقی ثبت بینش تماس حاصل نمایید

هزینه اخذ کارت بازرگانی را از ما بپرسید

راه هـــــای ارتباطــــی مـــــــا

کارت بازرگانی | مدارک کارت بازرگانی | هزینه کارت بازرگانی | ثبت بینش

  • اتن نتا